Toveren   08-01-2017

Als kind zei ik altijd tegen mijn moeder:”Ik kan toveren!”  Daar was ik heilig van overtuigd. Vandaag werd ik wakker en in mijn dromen vanacht heb ik getoverd. …en hoe!

Ik was in Turkije, zodat ik bij jou kan zijn in deze moeilijke periode L.

Ik  vloog  naar Santpoort,  zodat ik T.een dikke knuffel kon geven.

Ik vloog over het huis dat ik hier in Italië graag wil hebben..en het was van mij…met alles waar ik van droom.

Ik toverde de perfecte Storytelling avonden hier in Italië

Ik vloog over Amsterdam om met M.te wandelen, met mijn zusjes te eten, met E. te lachen en iedereen blij te maken.

Mijn magie maakte van de wereld een plaats waar iedereen zichzelf kon zijn, een wereld waarin liefde belangrijk was. Een wereld zonder aanslagen, zonder oorlog.

Ik kon alles zien, sterker nog, ik hoefde er alleen maar naar te kijken en al het negatieve werd op slag mooi, alle bloemen gingen bloeien.

Ik was overal waar ik wilde zijn en moest zijn. Ik genoot.

MAGIC 

As a child,  I always told my mom I could do magic. I was truly convinced I could! In my dreams last night I did..In a big way.

I was in Turkey, to be with L.in this hard times.

I flew to Santpoort to give T.a big hug.

I flew over the house I want here in Italy and is was mine, with everything I wished for. 

I created the perfect Storytelling nights here in Italy.

I flew over Amsterdam, to be with my children, to take a long walk with M, to see my sisters, to laugh with E.

My magic turned  the world into a place were everybody could be who he or she is. A world filled with love. No wars, no attaques.

I could see everything and even beter, I just had to look at it to turn al the bad things to good things. All the flowers were blossoming.

I was where I wanted to be and had to be. I was Happy. 

Geef een reactie

