VERLANGEN 17-01-2017

Verlangen laat mijn hart sneller kloppen. Verlangen maakt dat ik me weer bewust word van mijn kracht. Het verlangen naar liefde en rust is na het afscheid van Thomas alleen maar groter geworden.

Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat verlangen mij de energie geeft die ik nodig heb om te overleven. Er is een groot verlangen …naar Leven, naar Liefde, naar Rust, naar Jou, naar mezelf.

Het simpele verlangen om op een koude, winderige en natte dag als vandaag samen op de bank onder een dekbed weg te kruipen helpt me door zo een dag. En omdat dat nu nog niet mogelijk is, is het verlangen nog groter. Weten dat ik er alles aan doe om dat verlangen snel waarheid te maken, maakt ook van vandaag een mooie dag.

En ja, als datgene of diegene waar ik naar verlang te gemakkelijk te krijgen zou zijn, zou ook mijn verlangen afnemen. De weg erheen,de strijd, het gevecht, maakt het moment dat aan het verlangen voldaan kan worden nog zoveel mooier Ik kan niet wachten om mijn armen om je heen te slaan, maar ik weet dat dat nog even gaat duren.

Zoals nu wel duidelijk is, ik geef nooit op. Ik blijf geloven, in liefde,in rust, in verlangen, in jou!

Mijn boodschap voor jullie: Geef nooit op, blijf je dromen volgen, blijf vol verlangen.

DESIRE

Desire makes my heart beats faster. Desire makes me aware of my strenght. The desire for love, the true kind, only got bigger after saying goodbye to Thomas.

I need the energy of desire. There is a big desire, to live, to love, to peace and quiet, a desire to be me . The desire to be with you on a cold and windy day like today, makes this a good day.

It is the road to fullfill your desire, the devils you have to fight, the adventures that journey gives you, that makes the desire even grow bigger.

it must be clear by now…I never give up, I will always believe in love, in peace and quiet, in desire My message to all of you: Never give up, follow your dreams, let your live be filled with desire.

Geef een reactie

