Veel. 7-02-2017

Sinds dinsdag even terug in Nederland..voor hoelang weet ik nog niet. Wat kan een mens veel in een paar dagen! Hard gewerkt in de Brabanthallen, genoten van het verblijf bij Evelien en haar geweldige familie..wat een fijn weerzien na 30 jaar. En ik heb zin in het project waar ik ze bij zou kunnen helpen. Zondag door naar Amsterdam en dat blijft thuis…zo blij dat mijn nieuwe idee voor de HIV monologen met zoveel enthousiasme is ontvangen. Daar horen jullie snel meer over. En dan International Condomday…zeg maar Condomweekend. Zaterdagavond zijn we in Club NYX en zondagmiddag van 14.00-16.00 staan we op de Dam. Vandaag, nu dus, controle in het AMC en dan door naar mijn kinderen.

Dit maakt mij blij…en doet me vergeten dat ik echt wel dakloos ben. Zoveel liefde en vriendschap. Zoveel plannen.

A Lot.

Just got back in the Netherlands since tuesday. Worked my ass of for 4 days, had an amazing time with my friend Evelien, looking forward to start our project together. Back to Amsterdam on sunday..home…happy that my new idea for the HIVmonologues was accepted . Meeting with the AHF about International Condomday. Saturdaynight we will be at club NYX and sunday we will be at the Damsquare from 14.00-16.00

And all of this without a home..but I am happy. It is a lot but I love it.

Geef een reactie

