Eerlijk   15-02-2017

Ik wil alles delen en vooral eerlijk zijn tegen mijzelf en iedereen. Ik hou van het leven, van het volgen van mijn hart, van het grijpen van nieuwe kansen. Maar er is het laatste jaar, sinds 10 mei, de dag dat we afscheid van Thomas hebben moeten nemen, iets wezenlijks in mij veranderd.  Dat ik mijn leven zo omgegooid heb, als in het laatste jaar, dat is mij niet vreemd. Dat ik mijn hart laat regeren weten we. Dat ik altijd het goede probeer te halen uit een slechte siuatie is alom bekend. 

Maar deze week, kwam het besef wat er wezenlijk veranderd is. Waar het tot 10 mei voor mij gemakkelijker was om te lachen, dan om te huilen, realiseer ik me dat het voor mij nu gemakkelijker is om te huilen dan het is om te lachen.

Het goede is er, maar het kost mij nu zoveel meer moeite om het te zien. Ik ben een blije en positieve man, maar waar dat voor 10 mei vanzelf ging, moet ik er nu hard voor werken om blij en positief te blijven. Ik kan het, omdat ik weet dat het absoluut de moeite waard is. Ik weet hoe donker de donkere kant kan zijn en ik doe er alles aan om in het licht te blijven…met af en toe wat schaduw. Het is alsof ikzelf het leven uitdaag….Ik kan het aan… Ik heb de kracht.

Honest

I want to share everything and just be honest, to myself and to everybody else.  I love life, I love following my heart, always looking out for new opportunities. But this last year, since may 10th, the day we had to say goodbye to Thomas, something shifted in me. Changing my life completly is not new. Letting my heart speak is normal. That I always see the good in a really bad situation is a fact.

This week I realized what has changed in me. It was always easier for me to laugh than to cry and since may 10 that has changed. It is a lot easier now to cry than it is to laugh.

I can still see the good, but I have to work harder to see it. I am a happy and positiv guy, but now that takes a lot of hard work and willpower. I can do it, because I know it is worth it. I know how dark the dark side can be, and I will do anything I can to stay in the light, with some shadows sometimes. Live is challenging me..I am challenging live.. I have the strength and power to do it!

Geef een reactie

