Veel

Tja, ik heb nu al een tijd niets hier gedeeld. Soms gebeuren er zoveel dingen tegelijk in mijn leven, dat ik zelfs geen rust vind om het van me af te schrijven. Terwijl ik weet hoeveel mij dat kan helpen.

Aangezien ik hier altijd open en eerlijk ben, kan ik dit ook wel delen. Mijn verblijf in Italie is voortijdig gestopt! Ik heb 2 maanden in Eersel mogen wonen…heerlijk om tot rust te komen, maar voor mij geen goede plek om te wonen. Weer proberen terug te keren in Amsterdam, waar ik thuis ben en thuis hoor. Maar aangezien ik mijn verhuizing naar Italie al officieel had gemaakt, kost dat aardig wat tijd en werk.

Ook de liefde is weer terug in mijn leven, iets waar ik, na het afscheid van Thomas , niet echt meer mee bezig was. Dat maakt dat ik weer in de toekomst geloof. Een toekomst samen met George, een man met een verhaal…maar vooral een man waar ik mijn leven mee wil delen. En misschien nog belangrijker : een man die zijn leven met mij wil delen!

Er gaan in de komende weken veel dingen veranderen, maar alleen maar op een goede manier. Het werken met Gay Refugees, vrijwilligerswerk bij Lola Lik, coördinator van Respect2Love bij COC Eindhoven, mijn workshops, het geweldige initiatief van mijn partner George, Donate your Clothes to Refugees, en natuurlijk ondertussen ook gewoon werken. Het is druk, maar o zo goed om dit allemaal te mogen doen en beleven! 

I follow the Sun! 

Geef een reactie

